Je artikel is beschadigd
Wanneer je constateert dat het product dat je hebt ontvangen beschadigd of defect is, dan kun je dit aan ons retourneren via Artikel retourneren.
Als je een product bij ons koopt, heb je te allen tijde recht op een goed product. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je contact met onze klantenservice opnemen.
Op onze producten zit fabrieksgarantie. Dit geldt onverminderd de rechten of vorderingen die de wet bepaalt, waar je als consument een beroep op kunt doen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product geen gebreken behoort te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.
Transportschade
Wij adviseren om een beschadigd pakket niet in ontvangst te nemen van de vervoerder. Blijkt na ontvangst het artikel toch beschadigd te zijn, dan verzoeken wij je dit binnen 24 uur te melden bij onze transporteur, DHL, op telefoonnummer 0900-2222120, PostNL, op telefoonnummer 088-2255555, of GLS, op telefoonnummer 0900-1116660 (€1,- per gesprek). Deze melding is nodig voor het eventueel omruilen van je product. Neem vervolgens contact met ons op via de klantenservice.